poniedziałek, lutego 26

#WithoutHashtag: Made with love

Witam Was w serii wpisów "wyjątkowy rok" - akcji blogerskiej, której życie dal Michał z bloga Twoje Źródło Urody. Wiele niesamowitych ludzi tworzy wpisy w określony temacie, i zdziwicie się jak bardzo te posty się różną.

Tematem lutego, jest, zaś, Made with love. I temat ten, niewątpliwie, jest dla mnie najtrudniejszy. O miłości dużo się mówi, lecz czy miłość jet rzeczą, o której się mówić powinno? Zrobione z miłością, zrobione z pasją, z oddaniem. I, z racji tego, że znam wiele przykładów ludzi, niosących swe dzieło z miłością, to nie chcę tym razem pisać o produktach kosmetycznych. A chcę napisać o tym, jak ważne jest kochać to co się robi.

W moim życiu zdarzało mi się podejmować się pracy, której nie lubię, a czasem nawet wydawało mi się, że ją nienawidzę. I wiecie co? To był najgorszy okres w moim życiu. Wszystko waliło mi się z rąk, dni się dłużyły, a ja popadałam w błędne koło dni, które wyglądały tak samo. Wieczorami miałam okropny humor, bo następnego dnia należało iść na katorgę. Byłam niemiła i wiecznie zła. I, co najgorsze, zaczynała myśleć, ze taka właśnie jestem. Zła, niemiła i niesympatyczna.
Ale pewnego dnia postanowiłam tą sytuację zmienić i .... nie będzie tu opowieści o tym, jak Wróżka Chrzestna napisała za mnie CV, a następnie posadziła mnie do białej limuzyny, która zawiozła mnie w świetlaną przyszłość. Nie było łatwo. Ale w końcu znalazłam to, czym chcę się zajmować. I czuję się jak bym była inna. Bardziej uśmiechnięta, bardziej pozytywna. W końcu nie boję się planować, nie boję się żyć. 
Być może nieco przeginam , ale sporo czasu spędzamy w poszukiwaniach partnera życiowego, dlaczego więc uważamy, że z pracą powinno być inaczej? Wykonywanie zawodu stanowi dużą część naszego życia, więc nie warto jest się nim męczyć. Kochajmy naszą pracę, dzielmy się pasją i wtedy możemy zostać kimś jak Czarownica Ilona Nalewajka, o której na blogu napiszę prawdziwy pasjonat swego dzieła Michał, kimś tak pozytywnym jak Paulina z jej bijącą energią, bądź Wiola z niesamowitym poczuciem humoru. Kimś, kto wkłada w swoje dzieło mnóstwo pracy i jej wynikami cieszy wszystkich dookoła jak Patrycja, bądź jak Dorota idzie w nogę z czasem i nigdy się nie poddaje. Kimś jak Kinia, chcąca zmienić ten Świat na lepsze, lub jak Gosia, zdolnym do patrzenia na Świat pod zupełnie nieoczekiwanym kątem. Mądrym i cierpliwym rodzicem jak Bożena lub Ania, osobą szczerą, ciepłą i wierzącą w prawdziwą przyjaźń jak Monika. Prawdziwą twardzielką jak Ola i niezwykle kreatywną jak Margareta. Nieustanną pasjonatką, której na nic nie brakuje czasu, jak Magda lub kobietą "z jajem" (za to zawsze świeżym :D ) jak Olą. Kimś, kto potrafi stworzyć coś pięknego własnymi rękoma jak Asia, czy też osobą mówiącą prawdę "prosto z mostu" jak Ola. Czy też osobą o wielu zainteresowaniach jak Ewelina, Marta, Małgorzata, Paulina i Dobrogniewa :)

Wszystkie te osoby kochają to co robią i dlatego właśnie tak wspaniale im to idzie. Kochajmy naszą pracę, zarażajmy naszą miłością innych i niech każdy będzie choć troszkę szczęśliwszy dzięki nam :)
  Chodźcie, to Was przytulę :D 

27 komentarzy:

  1. Ale Cię wyściskam w sobotę!! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. OooooOo <3 przytulajmy się, przytulajmy <3 rozpuściłam się jak masło na patelni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak wpisy się różnią. Miłość jest wielka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały ten post przepełniony jest miłością :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszym zdaniem powinno się dużo mówić o miłości :) Wiemy, że czasem jest to trudne, ale trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość potrafi zdziałać wiele i odmienić mega życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze powiedziane! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj miłośc potrafi góry przenosić

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja po prostu kocham swoją pracę i nie wyobrażam sobie , że mogłabym robić coś innego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mialam pracę, która początkowo lubilam, ale pozniej szefowa zaczela mnie obgadywac. Klientki mowily ze jest ok, a ona wiecznie klamala ze narzekają, az znalazlam sie w szpitalu i odeszlam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie moja pracą jest mój blog - uwielbiam pisać, uwielbiam robić zdjęcia - więc łączę swoje pasje z pracą - i dzięki temu czuję się spełniona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie każdy powinien się dobrze czuć w zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli w to co robimy wkładamy serce i uczucie - to zawsze jest to dobra robota :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :-) o miłości powinno się mówić, bo jest ona wszędzie ❤ Praca również powinna sprawiać przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wspaniałe polecenia :) Robić to co się kocha to prawdziwe szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetnie napisany post, tyle miłości w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki ciepły post! Moim zdaniem tylko robienie tego, co się lubi ma sens.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! Taki inny i szczery ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłość nie jest łatwym tematem. Każdy postrzega ją we własny, indywidualny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pracuje zawodowo ale zajmuje się domem co również jest pracą i to nie łatwą

    OdpowiedzUsuń
  21. ja póki co lubię swoją pracę :) , ale największe szczęście daje mi moja rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją pracą jest mój blog i przyznam, że kocham to, co robię.

    OdpowiedzUsuń
  23. znalezienie odpowiedniej pracy, która nie będzie dla nas męczarnią jest bardzo ważna. Sama wiem po sobie, że takie coś potrafi "zepsuć" nam życie. W pracy człowiek się męczy, denerwuje, wszystko się dłuży, odechciewa się żyć.. a jak się wróci do domu to zamiast cieszyć się wolnymi chwilami to jest się przybitym i zmęczonym psychicznie i fizycznie po pracy, a do tego cały czas myśli się o pracy, że jutro znowu, zamiast myślami być jak najdalej od tego miejsca..

    OdpowiedzUsuń
  24. [bo prawdziwa miłość potrafi zdziałać wiele... :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też niestety kiedyś miałam pracę której nienawidziłam ale odważyłam się ją zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogłam się oderwać ! Tego typu posty mogę czytać u Ciebie codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasem trzeba wszystko zmienić by żyć lepiej, bez stresu i z zadowoleniem.

    OdpowiedzUsuń