czwartek, marca 1

#Relacja: Helthy LifeStyle Show

Witajcie Kochani,
W ubiegły weekend miałam okazje uczestniczyć w targach Healthy Lifestyle Show. Na wydarzenie wybrałam się z czystej ciekawości, gdyż nie było to zwykłe wydarzenie typowo targowo-kosmetyczne, lecz poświęcone zdrowemu trybu życia, a mianowicie treningom, suplementacji, odżywianiu, naturalnym kosmetykom i ekologicznym środkom czystości. W dodatku, w zależności od wybranego pakietu, można było wziąć udział w treningach (między innymi prowadzonych przez gwiazd fitnessu) bądź uzyskać porady dietetyczne na kongresie.

Jako że ćwiczę i staram się uważać na to, co trafia mi do brzucha - targi mnie zaciekawiły bardzo, a gdy zobaczyłam uczestników bez wahania się na wydarzenie udałam :)

Pierwszy punktem na mojej liście zwiedzania było stoisko jednego z moich ulubionych sklepów z kosmetykami naturalnymi - Helfy. Mimo, że sklep nie znajduje się w centrum Warszawy, to, moim zdaniem, warto się do niego przejechać na KEN 51 - między innymi dla świetnej oferty i bardzo przyjemnych cen. 

Na stoisku znaleźć było można same hiciory- np. praktycznie pełną serie Mohani z niesamowitymi olejkami, hydroltami, czarnym mydłem...Jeśli nie mieliście jeszcze okacji poznać tą markę, to radzę przyjrzeć się jej bliżej. Ja osobiście najbardziej uwielbiam sól morską tej marki, przede wszystkim za to, że całkowicie rozpuszcza się w wodzie i nie pozostawia brudnego osadu, mają też genialne czarne mydło, które świetnie się spisuje z kessą. Na żadnym z produktów Mohani się nie zawiodłam i, powiem szczerze, że produkty tej firmy mają zaskakująco niskie ceny.

Bambusowe szczoteczki nie uszkadzające szkliwa, które obecnie robią furorę a także premierowe pasty do zębów (w tym czarna, do zestawu z czarną szczotką :)); Oraz kosmetyki Khadi, które bardzo lubię za hennę i genialny olejek na porost włosów (jeden z niewielu, który u mnie działa).
Dużym plusem także było doradztwo przy stoisku - nawet jak czegoś nie wiedziałeś, dziewczyny śpieszyły z pomocą, wyjaśniając każdy szczegół. A więc, jak zawsze po odwiedzeniu Helfy,  naładowana jak wół, wyruszyłam dalej :)

Następnym ciekawym stoiskiem, które przykuło moją uwagę były urządzenia masujące Acu, i to w dodatku bardzo podobne do tych, które stosowane są w gabinetach rehabilitacyjnych. Kilkakrotnie musiałam przejść serię takich zabiegów i zdecydowanym ułatwieniem byłoby posiadanie takiego urządzonka w domu. Posiada kilka programów masujących i większość z nich jest niezwykle przyjemna (przetestowałam na własnych plecach :D)

Zaciekawiło mnie także stoisko reprezentujące masaże liftingujące Marie Margo, które wzbudziły we mnie ogromne zainteresowanie, nie tylko dzięki prezentowanym efektom, ale i przemiłej masażystce :)

Kosmetyki Cherry-shop tworzone przez prawdziwą pasjonatkę Panią Ewelinę. Uwierzcie mi, te mydełka nie tylko pięknie wyglądają, ale i niesamowicie pachną

Spotkałam też przemiłych ludzi z depilacja.pl - sieci, którą nieustannie polecam za jakość usług i ceny.
A także zupełna nowość Veoli Botanica - marka, która istnieje od dwóch miesięcy ale zapowiada się niesamowicie.

Ekologiczne środki czystości Klareko, tworzone przez 2(!) osoby - prawdziwa manufaktura.
Kolejną ciekawostką, którą spotkałam na targach, był portal Vitagenum, oferujący usługi badań genetycznych. I powiem Wam, że jestem bardzo tej usługi ciekawa. Dzięki takiemu badaniu możemy dowiedzieć się co tam w naszych genach siedzi, jakie mamy predyspozycje, a nawet talenty. W dodatku, Vitagenum wspólnie z Norel szykują coś niesamowitego o, czym, mam nadzieję, niedługo Wam opowiem :)

O to były targi moimi oczami :) Poznałam sporo nowości i wytrenowałam biceps od noszenia toreb :D Co zaciekawiło Was najbardziej? :)

28 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich targow. Nie bylam nigdy na żadnych, chociaz bardzo chcialabymbw takowych uczestniczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Sama z chęcią wybrałabym się na takie targi. Mnóstwo wspaniałych produktów które chciałabym bliżej poznać. Ale sprawdzę też jak to wygląda w internecie, może znajdę coś ciekawego dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. targi to wspaniała rzecz, fajnie sobie w jednym miejscu wszystko obejrzeć, spotkać się z wieloma osobami, pasjonatami

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wydarzenia :) Sama chętnie bym się wybrała :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie słyszałam wcześniej o tych targach :) Super sprawa! Mydełko arbuzowe bym chciała.Kocham arbuza:D

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! :D Te produkty wyglądają przecudnie! Te targi to coś pięknego :) Musimy na jakieś pójść!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na takich targach to człowiek zawsze wiele ciekawych rzeczy zobaczy i może dowiedzieć się mnóstwa ciekawostek, zazdroszczę Ci że mogłaś tam być.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym żeby takie targi odbyły się niedaleko mojego miasta :)
    http://marrstyle.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją uwagę tak naprawdę przykuło wszystko, ale jednak do mydełek Cherry Soap czuję taki pociąg, że muszę kilka sobie zamówić. Są przepiękne!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde fajne spotkanie. A mydełka przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super tragi, to mydło arbuzowe absolutny hit

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej mnie zainteresowały te szczoteczki do zębów. Bardzo fajne te targi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na takich targach ale z chęcią bym się na takie coś wybrała,, dzięki temu można poznać sporo ciekawych produktów i ich dotknąć, powąchać - czego nie można zrobić czytając o nich w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow zazdroszczę Ci, że mogłaś uczestniczyć w takich targach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mydełko arbuzowe powaliło mnie na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że miałaś okazję uczestniczyć w takim wydarzeniu :-) ja bym dostała oczopląsu :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super byłoby się wybrać na takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię sklep Helfy i na szczęście mam go stacjonarnie:) ale udział w targach to świetna sprawa, można poznać dużo fajnych Marek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mohani, Khadi, naturalne oleje... widzę raj dla siebie na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te mydełka są bardzo ciekawe. Zazdroszczę Ci tych targów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Targi wyglądają ciekawie. Może kiedyś uda mi się wziąć w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam na takich targach ale chciała bym

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś bardzo często byłam na targach , a odkąd się wyprowadziłam niestety nie mam możliwości, bo wszędzie dojazd, którego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna sprawa takie targi!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie. Sporo targów się tam odbywa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow jak dużo działo się na tych targach. Szkoda że nie wiedziałam o tym wydarzeniu

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama z przyjemnością bym wybrała się na tego typu wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale to wszystko wspaniale wygląda , musiało być super.

    OdpowiedzUsuń