niedziela, grudnia 8

Natura Siberica maseczka na noc do twarzy Night Detox

Dzisiaj notka o maseczce na noc firmy Natura Siberica. Zapraszam do czytania:)
Kilka słów od producenta: 
Nocna maseczka dla wszystkich typów skóry stworzona specjalnie dla nocnej detoksykacji skóry, regeneracji i przywróceniu bilansu skóry.
Stosowanie:
Nanieść cienką warstwę maseczki na oczyszczoną skórę twarzy przed snem. Maseczka nie wymaga zmywania.  

Najpierw zdjęcia rzeczywiste maseczki:







Skład:

 SKŁAD (INCI): Aqua with infusions of extracts: Rhodiola Rosea, Organic Spiraea Ulmaria, Organic Chamomilla Recutita*, Organic Calendula Officinalis*, Acanthopanax Senticosus Root, Organic Camellia Sinensis*, Bidens Tripartita, Glycerin, Carbomer, Tocopherol (witamina E), Hydrolized Wheat Protein, Disodium Rutinyl Disulfate* (witamina P), Caramel, Panthenol, Benzyl Alkohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum

Czyli roztwór wodny z ekstraktami roślinnymi m.in. z syberyjskiego żeń-szenia (wzmacnia), uczepu trójlistnego (witamina C, działa lagodząco na stany zapalne), zelonej herbaty (nawilża i łagodzi); +witamina P (obkurcza naczynka) + konserwanty.

Konsystencja płynna neco żelowa:

 
Moje wrażenia: Mimo niepochlebnych opinii maseczkę zakupiłam i nie żałuję. Zgodnie z zaleceniami producenta nakładam ją na twarz przed snem, co prawda nie nakładam jej beżpośrednio na oczyszczoną twarz, tylko na serum, co wspomaga jego lepszemu wchłanianiu. Po maseczce+serum cerę mam wygładzoną, a podrażnienia są załagodzone. Nawilża średnio, ale nie jest to głównym zadaniem owego produktu. Wiele dziewczyn pisało o tym, że maseczka nic nie robi i się klei, wynika to ze zbyt dużego nakładania produktu, też miałam takie uczucie dopóki nie spróbowałam nakładać maskę bardzo cieńką  wartswą, wtedy maska całkowicie się wchłania i robi to co powinna:)
Do minusów mogę odnieść opakowanie, bo maseczka nieco się wylewa jak widać na zdjęciu powyżej.
Cena: ok. 17zł w sklepach w kosmetykami rosyjskimi.


2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się ostatnio nad tą maseczką, ale w końcu jej nie kupiłam. Zaskoczyła mnie konsystencją. Wolałabym też, gdyby bardziej nawilżała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka na noc anti-age Natura Siberica nieźle nawilża, mama ją ma i bardzo ją chwali, a składzie nie dopatrzyłam się niczego przez co nie można by było jej stosować w młodym wieku:)

      Usuń