czwartek, lutego 13

Glossybox VS Shinybox Luty 2014

W tym miesiącu starcie dwóch "miłosnych" wersji znanych pudeł. Zapraszam:)

Zacznę od pudełka, które przyszło do mnie jako pierwsze - Glossybox edycja "Glossy in Love". Zawartość prezentuje się następująco:

Bardzo ładna szata graficzna, połyskujące pudełko w całusy, różowa wstążka.
W mojej wersji pudełka (ja dostałam C) znaleźli się:

1.Avon Tusz do rzęs Aero Volume, 7ml, pełen produkt, 36zł
Dostałam kolor Blackest Black, nie wiem czy są dostępne też inne kolory.  
Nie lubię tuszy Avon, ale ten akurat może mnie przekona, więc zużyje się.

2.L'Oreal Paris Odżywczy eliksir do paznokci La Manicure 7 w 1, pełen produkt, 5ml, 24,99zł
 Ogólnie lubię produkty co mogą poprawić kondycję moich paznokci, i, być może, eliksir się sprawdzi. Buteleczka jest na prawdę bardzo mała, więc nie wiem na ile mi starczy.

3. Love Me Green Organiczny regenerujący krem do twarzy na noc, 15ml, 74,90zł/50ml więc koszt próbki to ok. 22zł
Nie używam olei na noc, więc krem mi się nie przyda.

4.Taft Spray do włosów Keratin Complete Brow Dry Energizer, 150ml, pełen produkt, 17,99zł
Używam lakieru do włosów 2-3 razy w roku, dostałam lakier w edycji październikowej i nadal stoi nietknięty, więc ten produkt również mi się nie przyda.

5.Tołpa Botanic, Białe kwiaty, Aksamitne mleczko do demakijażu 200ml LUB orzeźwiający tonik-mgiełka 2w1 150ml, pełen produkt, 24zł
Niestety dostałam mleczko, o wiele bardziej przydał by mi się tonik. Ale cóż, mleczko pewnie też się przyda.
Dodatkowo dostajemy zniżkę TBS i voucher Love Me Green (na odwrocie karteczki z opisami produktów) i kod do sklepu Tołpa.



Wartość pudełka ok. 125zł.

Co do Shiny...

Szata graficzna podoba mi się nawet ciut bardziej. Jest prosta licz gustowna. Zawartość prezentuje się następująco:

W moim pudełku znalazłam:

1.Aromatherapy Bar Olejek do masażu i kąpieli, produkt pełnowymiarowy, 30ml, 18zł
Ja dostałam wersję cynamonowo-pomarańczową i... no nie wiem, nie masuję się w domu :D Szkoda też że nie ma składu, bo nie wiem czy mogę go używać.

2. White Flower's Experience trzy rodzaje maseczki błotnej, produkt pełnowymiarowy, 3szt, 19zł
Dostała maseczkę anti-age, do skóry z problemami (której nie użyję bo mam suchą) i pielęgnującą dla cery suchej. 2 maseczki mi się przydadzą, trzecia pójdzie w świat.

3. Joko Maskara Queen Size, produkt pełnowymiarowy, 6ml, 26zł.
Kolejna maskara? Nie wiem czy się dogadali... co do firmy Joko to nie mam pretensji, lubię ich produkty.

4. Goldwell Spray do włosów Big Finish, 50ml, 50zł/300ml, czyli koszt miniaturki to ok. 8zł
Jeszcze jeden lakier w tym miesiącu, który również mi się nie przyda.

5. Bielenda Multifunkcyjny krem CC 10w1, produkt pełnowymiarowy, 175ml, 25zł
Kolejny balsam od Shiny, nie sprawdzałam jeszcze składu i nie wiem czy użyję, tak czy siak idzie do dłuuuugie kolejki.

W ramach subskrypcji dostałam również żel do usuwania skórek Afrodita Aroma, 50ml, 35zł. Z chęcią go wypróbuję.

Dodatkowo dostałam zniżkę na 50zł do sklepu DrNona ważną przy zakupie na co najmniej 200zł.


Wartość pudełka Shiny z prezentem dla subskrybentek ok. 131zł

W tym miesiącu mam wrażenie, że obydwie firmy o wiele więcej uwagi poświecili na wygląd niż na zawartość pudełka, nie powiem, zawsze przyjemnie dostać coś ładnego, ale w danym przypadku dla zawartość miała większe znaczenie.  Trochę bardziej do gustu przypadł mi Glossy, lecz zawartość Shiny również jest ok. Nie jestem jakoś bardzo rozczarowana, ale liczyłam na więcej.

A Wy co myślicie o pudełkach w tym miesiącu?

 

7 komentarzy:

  1. Dla mnie ba słabe, ale wolę Shiny, bo nie znoszę Avonu i Taft. Fajne porównanie. Szkoda, że Ci się i spray i tusz powielił.

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś bardziej powiększać zdjęcia w notkach, ułatwiłoby to oglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kolejnym razem tak zrobię

      Usuń
    2. jak się kliknie na zdjęcie, to się powiększa :) a co do pudełek, to takie sobie..., mleczko z tołpy najbardziej mnie zadowala, bo mi się skończyło, ten krem CC mnie zaciekawił... ale trzeba poczekać z nim na lato...., pzdr. :)

      Usuń
    3. Już powiększyłam, ale jeszcze bardziej już mi szablon nie pozwala :( Liczę że CC sprawdzi się jak rajstopy w sprayu na lato

      Usuń
  3. Do którego sklepu Dr Nona jest ta zniżka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie samo odczucie jak Ty, żadne pudełko szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń