piątek, kwietnia 11

Adidas Get Ready! - z mojego punktu widzenia

Witajcie :) 
Na półki sklepów wkracza nowa seria Adidas Get Ready! Jakie są moje wrażenia? Ciekawskie zapraszam na recenzję :)
Zestaw miałam okazję przetestować dzięki wielkiej akcji testowania na wizażu. Otrzymałam zestaw zapachowy składający się z wody toaletowej, i dwóch dezodorantów - natural spray oraz antyperspirant.

Kilka słów od producenta: owa linia adidas Get Ready to wyjątkowe połączenie sportowego stylu życia oraz świeżej energii. Po raz pierwszy marka adidas przedstawia linię dla kobiet oraz dla mężczyzn. Produkty charakteryzują egzotyczne, brazylijskie nuty zapachowe ale Get Ready to nie tylko zapachy: w skład linii wchodzą również produkty pielęgnacyjne takie jak antyperspiranty czy żele pod prysznic. Przy tak szerokiej ofercie na pewno każdy znajdzie coś dla siebie!

Nuty wody toaletowej: Nutami głowy są arbuz, grenadyna i pomarańcza; nutami serca są lotos i trzcina cukrowa; nutami bazy są ambra, cedr i piżmo.  

Moja opinia: Zacznę od wody toaletowej: na mojej skórze zapach trzyma się bardzo długo, w warunkach "pizzeryjnych" od godziny 16 do godziny 23 spisywał się bardzo dobrze, i na włosach czuć go było nawet o 8 rano następnego dnia. Z reguły perfumy na mnie trzymają się słabo - a tu proszę, miła niespodzianka :) Dezodorant natomiast ma w składzie alkohol i może nieco podrażnić skórę od razu po depilacji, ale mimo mojej nadwrażliwości na razie spisuje się dzielnie. Jednym z mankamentów jest też mocny zapach dezodorantu - nie da się go używać z inną wodą toaletową, bo jest w stanie przebić delikatny zapach albo, co gorsza, zmieszać się z nim. Jako dezodorant pełni swoją funkcje zaskakująco (jak na dezodorant w psikaczu) dobrze, ja odczuwam jego zapach aż do wieczoru, aczkolwiek prawdziwe wezwanie będzie miał dopiero latem. Jedynym produktem "nijakim" jest dla mnie natural spray - ni to woda, ni to dezodorant. Nie jestem wstanie ocenić zapachu - wiadomo, gusta są różne, lecz sądzę, że miłośniczki zapachów mocno arbuzowych będą zadowolone :) 

Cena: woda toaletowa 30-45zł/50ml, dezodorant w naturalnym sprayu 20-28zł/75ml, dezodorant 8-11zł/150ml

Mieliście jakieś produkty z tej serii? A może zamieracie je kupić?

2 komentarze:

  1. Adidas ma ładne zapachy, niestety nijak się mnie nie trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zwykle też nie, a ten, o dziwo, się trzyma, może po prostu miałam szczęście i trafiłam na "swój" zapach :)

      Usuń