wtorek, maja 20

Shinybox Maj 2014 - Let's Be a Woman

Witajcie,
Jak już wspominałam w poście o Glossy, Shiny w tym miesiącu również ma wersję "kobiecą". Czy moje oczekiwania wobec pudełka zostały spełnione? Zapraszam:)

Zawartość prezentuje się następująco:
Czyli, po kolei:
1. Schwarzkoph Professional Moisture Kick Beauty Balm, miniaturka 30ml, cena pełnego produktu ok. 62zł/150ml, czyli wartość miniaturki ok. 12zł
Produkt przeznaczony do intensywnego nawilżania podczas suszenia. Ogólnie nie używam suszarki, ale jeśli mi się przydarzy taka okazja to chętnie tę odżywkę wykorzystam.

2. L'Occitane Woda toaletowa Wanilia & Narcyz, miniaturka 7,5ml, cena pełnego produktu ok. 230zł/75ml, czyli wartość miniaturki ok. 23zł 
Cieszę się z obecności zapachu, aczkolwiek dla mnie w cale nie jest to zapach wiosenny, bardziej wypada na typowy otulacz, więc zostawiam go na jesień/zimę

3. Clarena Silver Foot Cream, miniaturka 30ml, cena pełnego produktu ok. 30zł/100ml, czyli wartość miniaturki ok. 9zł
Lubię kremy do stóp, ten podobno będzie dość lekki, więc na lato w sam raz.

4. Clarena Sensual Hand Cream, miniaturka 30ml, cena pełnego produktu ok. 25zł/100ml, czyli wartość miniaturki ok. 7,5zł
Kremy do rąk również lubię testować, przyda się.

5. Rexona Antyperspirant Max Protection, pełen produkt, cena pełnego produktu ok. 25zł/szt
Po aferze w zeszłym miesiącu nie spodziewałam się kolejnego dezodorantu, a tu proszę... Moje zdanie się nie zmieniło: zużyję, ale uważam że w pudełkach nie powinno być takich produktów. Tym bardziej że jest to jedyny produkt (poza prezentem dla subskrybentek) pełnowymiarowy.

6. Dermedic Płyn micelarny H2O,  miniaturka 100ml, cena pełnego produktu ok. 14zł/200ml, czyli wartość miniaturki ok. 7zł
No cóż, kolejny płyn micelarny, zużyję, ale trochę już tego za dużo...

Bonusy:
Balmi Moisturing Lip Balm, pełen produkt, cena pełnego produktu ok. 29,50zł/szt   
Fajnie że znalazł się w pudełku, od dawna chciałam go wypróbować, ale cena jak na balsam była dla mnie trochę zaporowa. Dostałam balsam o zapachu malinowym.

Próbka kremu Egyptian Magic 3ml
Znany kre, fajnie będzie go wypróbować.
Ogólna ocena: OK, ale tak samo jak w przypadku Glossy nie powala. Produkty zużyję, przyda mi się wszystko, brakuje troszkę kolorówki ale zapach na plus. Zdecydowanie przebija kwietniowe pudło, ale trudno było go nie przebić. Mam nadzieję, że czerwcowe pudło będzie jeszcze lepsze :)

Wartość pudełka z prezentem dla subskrybentek ok. 113zł, bez prezentu - ok. 83,5zł.
  
A Wy co myślicie o zawartości? Skusiliście się na pudełko w tym miesiącu?
Przypominam również o rozdaniu urodzinowym TU

20 komentarzy:

  1. pudełko fajne,ale też brakuje mi kolorków do makijażu:) super że dostałam balsam do ust truskawkowy bo dzięki niemu pudełko jest fajne,bez niego było by mniej:) zapach perfum nie powala,osobiście wolę słodsze i orzeżwiające na lato oby czerwcowe pudełko było jeszcze bardziej zaskakujące i lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z Tobą zgadzam, mam nadzieję że w czerwcu bardziej się postarają

      Usuń
  2. Ciekawy ten balsam do ust, nigdy go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam parę pozytywnych recenzji na blogach, do tego jeszcze forma balsamu jest ciekawa :)

      Usuń
  3. Zawartość według mnie też jest całkiem fajna ;) Najbardziej ciekawi mnie ta woda toaletowa i balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam już wypróbowałam, jest bardzo fajny :)

      Usuń
  4. Odżywka i balsam do ust wyglądają ciekawie :) Zdziwiłam się tylko, że znów dali Rexonę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem trochę rozczarowana jej obecnością, ale podobno jest to dość ciekawy produkt bo się go na noc używa

      Usuń
    2. Na noc? To faktycznie ciekawie, nawet jeśli to Rexona. Nie słyszałam wcześniej o niczym takim :)

      Usuń
    3. miałam etiaxil i ziaja bloker, używa się je na noc raz na 2-3 dni, ale ciągle zapominałam użyć =\

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tego kremu do stóp. Jak do tej pory jestem wierną użytkowniczką kremów AVON :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w ciągłym poszukiwaniu swojego ideału, może ten akurat się sprawdzi :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się zawartość majowego ShinyBoxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem w tym roku zdarzały się fajniejsze edycje, ale ta jest w miarę :)

      Usuń
  7. mm ja jeszcze żadnych pudełek nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem warto, ale wiadomo że nie zawsze.... czekam na jubileuszową odsłonę shiny, mam nadzieję że będzie coś fajnego

      Usuń
  8. ogólnie mi na te pudełka szkoda pieniędzy, aczkolwiek nie powiem, że nie używałabym tych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zbiera się tego trochę, myślę że z końcem roku zakończę zabawę z pudełkami

      Usuń
  9. Trochę dublują kosmetyki, to już rzeczywiście któryś płyn micelarny z kolei. Zapach Loccitane chętnie bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem zapach nie wszystkim przypadł do gustu, ale jak dla mnie niezły jest, mimo że prawie 300zł za niego bym nie dała

      Usuń