czwartek, maja 1

Święto pracy + rozdanko urodzinowe

Święto Pracy, Międzynarodowy Dzień Solidarności Ludzi Pracy, popularnie zwany 1 Maja – międzynarodowe święto klasy robotniczej, obchodzone od 1890 roku corocznie 1 maja. W Polsce Święto Pracy jest świętem państwowym od 1950 roku. 
Święto wprowadziła w 1889 roku II Międzynarodówka dla upamiętnienia wydarzeń, które miały miejsce w pierwszych dniach maja 1886 roku w Chicago, w Stanach Zjednoczonych podczas strajku będącego częścią ogólnokrajowej kampanii na rzecz wprowadzenia 8-godzinnego dnia pracy. [Wikipedia]

O co mi z tym wszystkim chodzi?
Otóż obchodzę w tym dniu urodziny :D Już mam za plecami ćwierć wieku i postanowiłam to uczcić skromnym rozdaniem :)

Tak wygląda zawartość:
W skład nagrody wchodzą:
1. Serum na końcówki Bielita Revivor, pisałam o nim TU
2. Krem do rąk Aksamitne dłonie rosyjskiego koncernu Kalina "Królewski Argan"
3. Miniaturka lakieru do włosów Goldwell
4. Miniaturka lakieru do paznokci Paese nr 147
5. Miniaturka Oriflame Amethyst Fatale

Co należy zrobić by wygrać?
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (1 los)
2. Możesz polubić moją stronę na FB (+1 los)
3. Możesz dodać mojego bloga do blogrolla (+1 los)
4. Możesz udostępnić informację o rozdaniu na blogu lub FB (każde +1 los)
5. Moje TOP komentatorzy dostają dodatkowo 2 głosy (o ile wezmą udział)
6. Zgłosić się należy wypełniając formularz

Rozdanie trwa od 01.05.2014r. do 01.06.2014r.
Zapraszam do udziału :)

19 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Aniu! Spełnienia marzeń :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, zdrówka i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stooo laaat, stooo lat! Wszystkiego najlepszego i tego, o czym tylko zamarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, co najlepsze z okazji Święta Pracy i... urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dużo zdrówka i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za życzenia, dziewczyny :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za informację, zgłoszono :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego :) ( może trochę późno ale szczerze )

    Zgłoszona

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłoszona :)
    A z okazji urodzinek wszystkiego najsłodszego:)

    OdpowiedzUsuń