poniedziałek, sierpnia 11

#Recenzja: Perfecta - cukrowy peeling do ciała Pina Colada

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z recenzją cukrowego antycellulitowego peelingu Perfecta Pina Colada. Czy przypadł mi do gustu? Zapraszam :)
Kilka słów od producenta: Cukrowy peeling do ciała o właściwościach złuszczających i ujędrniających. Naturalne kryształki cukru usuwają martwe komórki naskórka i idealnie wygładzają powierzchnię skóry. Olejek kokosowy zmiękcza i nawilża skórę, a olejek z ziaren zielonej kawy wspomaga wyszczuplanie i redukcję cellulitu.
 
Sposób użycia: Rozprowadź peeling na wilgotnej skórze ciała, kolistymi ruchami wykonać masaż. Spłukać wodą. Intensywność masażu można regulować poprzez stopień nawilżenia skóry.

Skład: 
Opakowanie: Plastikowy zakręcany słoiczek zabezpieczony sreberkiem. 
Konsystencja: Nieco żelowa, nie "rozsypuje się" (jak czasem mają peelingi Pat&Rub), duże kryształki cukru.

Moja opinia: Na początku chcę Wam powiedzieć że peelingi Perfecta uwielbiam. Jak do tej pory miałam tylko wersję marcepanową oraz czekoladową i nawet nie podejrzewałam że na półki wchodzą nowe wersje o letnich zapachach dopóki nie zobaczyłam je na blogach. A już gdy dowiedziałam się że Perfecta nabiera testerów to od razu się zgłosiłam... i oto mam. Paczką zdążyłam się już pochwalić w tym poście.
Jak wszystkie peelingi cukrowe Perfecta ten również świetnie się u mnie sprawdza. Bardzo dobrze ściera martwy naskórek a dzięki olejku kokosowemu po zabiegu miałam bardzo miękką i nawilżoną, ale nie tłustą, skórę. Produkt posiada świetny słodki zapach, na skórze i w łazience odczuwam go jeszcze przez kilka godzin po użyciu. Nie wiem niestety czy peeling faktycznie pomaga w walce z cellulitem, bo na razie nie mam tego problemu, ale tak samo jak w większości peelingów takiego typu ma w składzie kofeinę w postaci wyciągu z ziaren arabiki. Ogólnie jestem bardzo zadowolona, moje potrzeby zaspokaja na 100%, na pewno zakupię inne wersje zapachowe.

Cena: ok. 16zł/225g

Macie produkty z tej serii? Lubicie kosmetyki Perfecta?

10 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego peelingu, może kiedyś sobie go sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, tym bardziej że w SP często są na nie promocje :)

      Usuń
  2. Też mam peeling o takim zapachu ale z innej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisuję go na swoją chciejlistę, choć nie wiem, czy zapach przypadnie mi do gustu - ale nie to w peelingu najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają jeszcze z tej serii creme brulee, jagodową muffinkę, melbę i trufle czekoladowe, także myślę że któryś z nich Ci się spodoba :)

      Usuń
  4. spróbowałabym nawet dla samego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach jest super, a po peelingowaniu zbywam ciało żelem i usuwam parafinę.

    OdpowiedzUsuń