piątek, października 3

#Recenzja: NUXE seria Merveillance expert

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z recenzją tegorocznej wrześniowej nowości - serii Merveillance expert przeznaczonej dla osób od 40 roku życia. O filozofii marki i nowej linii mogliście przeczytać w tym poście. Jak się pewnie domyślacie, ze względu na wiek nie testowałam ich sama, lecz pomogła mi w tym moja mama :)


Warto wspomnieć o tym, że moja mama jest nałogowym pływaczem. Nie wyobraża sobie życia bez morza i co najmniej raz w roku wyjeżdża na dłuższe wakacje nad morze do jednego z cieplejszych krajów. Ma 63 lata, jest posiadaczką cery bardzo suchej z oznakami starzenia. Ani suche gorące powietrze, ani długie przebywanie w słonej wodzie nie służą jej cerze i mimo dobrego odpoczynku mama zawsze wracała z przesuszoną skórą po powrocie. Do przetestowania kremów w warunkach ekstremalnych w sierpniu w podróż do Turcji między innymi mama zabrała ze sobą dwa słoiczki: Krem na dzień dla cery suchej i bardzo suchej Merveillance expert Enrichie oraz Krem na noc Merveillance expert nuit.
 
Na początek kilka słów od producenta:

Krem na dzień Merveillance expert Enrichie: Przełomowe odkrycie: 1.* odżywczy krem przeciw utrwalonym zmarszczkom, który oddziałuje na 3 podstawowe białka budujące skórę: wimentynę, kolagen i elastynę, spłycając utrwalone zmarszczki i zapobiegając utracie jędrności. Skóra jest odżywiona i wygładzona zaraz po użyciu. Z każdym dniem skóra staje się jędrniejsza jak po liftingu, a utrwalone zmarszczki spłycają się.

Krem na noc Merveillance expert nuit: Przełomowe odkrycie: 1.* regenerujący krem na noc, który oddziałuje na 3 podstawowe białka budujące skórę: wimentynę, kolagen i elastynę, spłycając utrwalone zmarszczki i zapobiegając utracie jędrności. Rano skóra jest zregenerowana i wygładzona. Każdej nocy skóra staje się jędrniejsza, a zmarszczki spłycają się.

Oraz opinia mamy :)

"Kremy mają bardzo "zrównoważoną" konsystencję - nie są ani zbyt gęste, ani lejące się. Nie pozostawiają po sobie tłustego filmu, krem na dzień znakomicie nadaje się jako baza pod makijaż. Nie zapychają porów. Wydajność kremów jest średnia."



"Jestem bardzo zadowolona z tego duetu, a szczególnie z kremu na dzień. Po raz pierwszy nie miałam uczucia ściągniętej skóry po przebywaniu na słońcu. W przypadku kremu dziennego jest zachowana równowaga między odżywianiem a nawilżeniem: pasują mi nie wszystkie hydratanty - często po kremach nawilżających swędzi mi skóra, ale te kremy pasują mi w 100%. Kremy bardzo szybko się wchłaniają i natychmiast odżywiają skórę od wewnątrz, efekt jest niemalże natychmiastowy. Dzięki nim nie doliczyłam się nowych zmarszczek po swoim urlopie, jak to zazwyczaj u mnie bywa, natomiast skóra twarzy i szyi pozostaje jędrna i wygładzona. Oba kremy bardzo ładnie i naturalnie pachną, nie miałam jeszcze nigdy tak ładnie pachnących kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy.
Czy kupię ponownie? Krem na dzień na pewno, lecz krem na noc bardziej jako uzupełnienie do dziennego, bo najlepiej z nim współgra. Miałam kremy z niższych i wyższych półek cenowych, ale krem Merveillance expert Enrichie jest zdecydowanie najlepszym kremem na dzień ze wszystkich co stosowałam przez ostatnie 5 lat."

Ceny obydwu kremów ok. 150zł/50ml.

No cóż mogę powiedzieć, prezent na dzień matki mam już załatwiony :) 
A Wy, znacie markę NUXE? Słyszeliście o tej serii?

4 komentarze:

  1. Twoja Mama wcale nie wygląda na swój wiek. Poważnie! :)
    Cieszę się, że jest zadowolona :) Moja niestety ma inną cerę i już nie byłaby tak zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiesz co, mają w tej serii też krem do cery normalnej mieszanej więc może i Twojej mamie by się spodobał :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. I've heard good things about this nuxe merveillance göz çevresi product. Going on my wish list now!

    OdpowiedzUsuń