środa, kwietnia 27

#Recenzja: Regital Strawberry Lipcare, czyli czemu pomadce pielęgnacyjnej warto poświęcić cały wpis

Witajcie,
Dziś na celowniku pomadka Regital Strawberry Lipcare. Ostatnia nadzieja dla spierzchniętych ust czy zabójca ostatniej nadziei? Zapraszam :)


Kilka słów od producenta: Pomadka do ust z witaminą C zapewni Twoim ustom miękkość, gładkość i zdrowy wygląd. Zawiera: wit. C, masło Shea, mieszaninę naturalnych olei roślinnych, wit. E

Skład:


Moja opinia: Moje usta na ogół są dość problematyczne. Często suche i popękane szczególnie w okresie wiosny... nie wzbudzają w innych zachwytu, a ja popadam w rozpacz. Czy w tym kierunku nic nie robię? Robię! Wypróbowałam cały stos pomadek odżywczych. Jedne mi się podobały bardziej, inne mniej, ale ideału na swojej drodze nie napotkałam... do chwili jak wypróbowałam pomadkę Regital. Po pierwsze słodko pachnie truskawką i nie wyczuwam tu chemii. Po drugie, ma na prawdę dobry skład jak na takiego typu produkt. Po trzecie, na moich ustach sprawdziła się w 100%. Pomadka faktycznie bardzo dobrze odżywia. Efekt utrzymuje się do kilku godzin, po czym i tak moje usta są dużo bardziej miękkie niż przed. Nie jest lepka, nie chodzę więc z włosami przyklejonymi na usta. Delikatnie barwi, pozostawiając jednak bardzo naturalny kolor. 



Dla mnie ta pomadka sprawdziła się świetnie i serdecznie ją polecam, być może jest to także Wasz ideał :)

Dostępność: http://diagnosis.pl/

A Wy, znacie produkty firmy Regital?


9 komentarzy:

  1. dla mnie najważniejsze jak pomadka nawilża, więc z pewnością polubiłabym się z nią. Póki co mam zapas pomadek na bardzo długo, ale będę miała ją na uwadze ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zwrócić na nią uwagę :) Nie wiem czy u Ciebie sprawdzi się tak samo rewelacyjnie, ale na pewn0 nie będziesz rozczarowana :)

      Usuń
  2. Znam markę, ich produkty są ostatnio bardzo popularne w blogosferze, więc muszą być warte uwagi :) Cieszę się, że znalazłaś odpowiednią pomadkę dla swoich problematycznych ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją! Tfu miałam póki się nie rozwaliła, jak dla mnie tyłka nie urywa ona. Wolę Sylveco pomadki znacznie lepsze są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat pomadki Sylveco się nie sprawdziły :D Poza tą z peelingiem, ale peeling to peeling :)

      Usuń
  4. Chyba będą musiała ją kupić przed wyjazdem w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam. I jest ok. Właśnie tworzę o niej post. :)

    OdpowiedzUsuń