wtorek, maja 3

#Relacja: Meet Beauty II edycja - gdzie byłam i co widziałam?

Witajcie,
Pamiętacie moją relację z pierwszej edycji Meet Beauty - największej konferencji dla blogerów i vlogerów urodowych? Zapewne wiecie, że 23 kwietnia odbyła się druga edycja tego niesamowitego wydarzenia. W ostatniej chwili również mi udało się załapać. Jakie są moje wrażenia? Zapraszam :)


Tym razem konferencja odbyła się w bloku konferencyjnym Stadionu Narodowego. Moim zdaniem, zmiana na plus - dużo więcej miejsca i lepsza akustyka w salach. 





Dodatkowo w "strefie relaksowej" mieliśmy do dyspozycji bardzo wygodne czerwone kanapy, na których można było usiąść w przerwie między warsztatami lub odwiedzaniem stoisk... A stoisk i atrakcji było sporo. 
Mogliśmy poznać nowości i porozmawiać z przedstawicielkami Lirene







Poznać sekrety magicznych rękawiczek Glov i przetestować ich mini-wersje



Przebadać kondycję skóry głowy i otrzymać zestaw pielęgnacyjny przy stoisku Pilomax






Zobaczyć nowości Golden Rose








Przetestować nowości i porozmawiać na temat pielęgnacji twarzy i ciała przy stoisku Bielenda 





Przebadać skórę głowy i stan włosów na stoisku Schwarzkopf








Zaszaleć z fryzurami na stoisku Got2b




Poznać nowości i topowe produkty Palmer's, a także otrzymać dość obszerną konsultację nt. składników i działania produkcji





Zrobić manicure hybrydowy, zagłosować na kolor miesiąca i po prostu miło porozmawiać z uroczymi przedstawicielkami Indigo










Przetestować nowości, dobrać pielęgnacje i kolorówkę, zrobić manicure i makijaż, a także naładować się pozytywną energią przy stoisku Eveline 














Ale jako pierwszą, oczywiście, odwiedziliśmy ściankę :D



Wracając do konferencji. Mi się udało zapisać na wszystkie trzy warsztaty, czyli na warsztaty Makijażowe z marką Lirene, Warsztaty paznokciowe z marką Indigo oraz seminarium pt. "Jak kupować mniej" z marką Tołpa. Równolegle z warsztatami odbywały się również wykłady dot. przeważnie mediów społecznościowych
Moimi pierwszymi warsztatami były warsztaty makijażowe. Dzięki Pani Ani dowiedziałam się wielu nowyh tricków makijażowych (wiedziałyście, że rozświetlasz można nakładać pod podkład?) i poznałam bliżej produkcje marki Lirene.










Następnie miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach paznokciowych Indigo. Z tych warsztatów również jestem bardzo zadowolona. Dowiedziałam się z nich o nowości marki Indigo - manicure Shea, będącym alternatywą Japońskiego manicure (technikę niedługo przedstawię na blogu) oraz o błędach przy manicure hybrydowym.











Na koniec udałam się naseminarium marki Tołpa pt. "Jak kupować mniej". Rozmawialiśmy przede wszystkim o głównej idei marki Tołpa - skuteczna pielęgnacja bez kupowania stosu kosmetyków i powiem Wam, że jestem praktycznie idealnym konsumentem-sknerą :) Jestem z siebie dumna :)





Na koniec, poza upominkami otrzymanymi przy stoiskach, dostaliśmy również olbrzymie torby. Zdjęcia upominków znajdziecie poniżej :) 




























Chciałam jeszcze raz podziękować wszystkim organizatorom i sponsorom drugiej edycji Meet Beauty, a także Monice, Oli, Agacie, Ewie i Dominice za cudownie spędzony wspólnie czas w trakcie konferencji i po :-*

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna relacja ;) Zazdroszczę możliwości wzięcia udziału ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* Mam nadzieję, że następnym razem się tam spotkamy ;)

      Usuń
  2. Wszystko działo się tak szybko :) jasne, że nadrobimy :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią sprawdziłabym stan skóry mojej głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Mam nadzieję, że przy którymś spotkaniu się zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna relacja, szkoda, że mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w przyszłym roku zobaczymy się tam :-*

      Usuń
  6. spotkanie było rewelacyjne i miło było w końcu się poznać :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę, że Cie w końcu poznałam osobiście :-*

      Usuń
  7. śliczny jest Twój blog :) miałyśmy okazję poznać się na Meet Beauty po jednym z warsztatów tołpy ;) pozdrawiam i życzę powodzenia na czerwcowym spotkaniu blogerek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, miło było Cię poznać osobiście :-*

      Usuń
  8. Pamiętam Twoją buźkę z warsztatów ;)

    OdpowiedzUsuń