czwartek, maja 26

#Relacja: V warsztaty Secrets of Beauty, czyli moja majowa przygoda na Saskiej Kępie

Witajcie,
Dziś opowiem Wam o niezwykłym wydarzeniu, co odbyło się na Saskiej Kępie 14 maja w Nana Cafe. Było tu wszystko: i masa wiedzy, i świetni ludzie, i wręczenie nagród prawdziwym Gwiazdom Blogosfery. Cóż to takiego? Piąta edycja Secrets of Beauty - porozmawiajmy o urodzie!


Jak tylko się dowiedziałam, że Michał prowadzący bloga Twoje Źródło Urody organizuje kolejne spotkanie to zrozumiałam, że muszę tam być niezależnie od tego gdzie się odbędzie - czy nad morzem, czy w górach, czy na księżycu - będę! A że padło na Saską Kępę w Warszawie i daleko nie mam, to jeszcze lepiej :)  
Spotkanie miało miejsce w Nana Cafe - kawiarni niezwykle klimatycznej z przesympatycznym właścicielami. Szkoda, że nie odwiedziłam jej wcześniej, gdy jeszcze mieszkałam nieopodal, ale miejsce to zdecydowanie jest warte polecenia i będę tam zaglądać. 

Jako pierwszy prezentacje miał Pan Jacek z Polskich Świec. Tym razem mieliśmy okazje poznać nowości marki i skomponować sobie własny zestaw idealny :) Jak już wspominałam wcześniej, w produkcji Polskich Świec (Fabryki Świec Light) jestem ostatnio absolutnie zakochana. Recenzje poszczególnych zapachów przeczytać możecie TU TU i TU. Mam również dla Was małą niespodziankę - z kodem SOB2016 otrzymacie rabat 10% na zamówienie na stronie Polskie Świece












Następnie mieliśmy wykład na temat męskiego punktu widzenia na świat kosmetyków. Założyciele firmy Nasine przedstawili nam swoją koncepcję idealnego uniwersalnego kremu dla mężczyzn. I nie chodzi tu o naszą zwyczajową wizje kremu uniwersalnego (parafinowy zapychacz), lecz o produkt naturalny do granic jego możliwości, który stosować można zarówno jako krem na noc, jak i krem na dzień, oraz jako balsam po goleniu. Byłam na tyle podekscytowana ideą tych produktów, że ze spotkania wyszłam ze słoiczkiem tego cuda dla mojego męża, spodziewajcie się więc recenzji :)




Kolejnym punktem programu była prezentacja Norel dr Wilsz. Dowiedzieliśmy się o topowych produktach marki i absolutnych nowościach m.in., co mnie, jako atopowca zainteresowało najbardziej, o ciekłych kryształach i ich zastosowaniu w kosmetykach. Dlaczego właśnie one? Bo to struktury lamelarne pozwalają uzupełnić brakujące "cegiełki" w naszej skórze i przywrócić jej zdrowy wygląd i odpowiednie nawilżenie. Czyli dla osób z AZS są jak znalazł. Na koniec mieliśmy okazje zobaczyć zdjęcia "przed" i "po" zastosowaniu kosmetyków antycellulitowych, co dało mi nadzieję... Na tyle, że w posiadanie jednego takiego specyfiku już weszłam i o szczegółach będę Was informowała na bieżąco.



Poznaliśmy również założycielkę firmy Podopharm. Z uwagi na to, że są to produkty specjalistyczne, marka mało znana, ale ja myślę że długo to nie potrwa, z racji bardzo ciekawych propozycji kosmetycznych do stóp i nie tylko. Mieliśmy również okazje zapoznać się z innowacyjnym produktem flagowym marki - klamry na wrastające paznokcie - przyrząd pozwalający bez bólu rozwiązać ten uporczywy problem. Problem paznokci wrastających dotyczy również mnie (kurcze, chyba jestem chora i problemowa z każdej strony) i kto wie, być może to właśnie na tą klamrę się zdecyduję.




Niestety nie było z nami przedstawicieli firmy Dermofuture Precision, dlatego Michał sam opowiedział nam o nowych produktach przyśpieszających wzrost włosów DF5 Woman. Nie mam raczej problemów z nadmiernym wypadaniem włosów, ale jeśli to pomoże mi w zapuszczaniu włosów, to jestem jak najbardziej na "tak" :)


A przedstawicielka marki Melli Care pokrótce przedstawiła produkty marki służące do pielęgnacji rąk i stóp.



Kolejnym punktem programu było wręczenie Złotych Jabłek najlepszym blogerkom i vlogerkom urodowym i lifestylowym :)
O idei i całym przebiegu nagradzania możecie poczytać u Michała TU, a ja na szybko przedstawię zwycięzców :)
W kategorii "Blog prowadzony merytorycznie" zwyciężyła Ola z bloga Arsenic.pl 


W kategorii "Blog pisany lekkim piórem" została nagrodzona Margareta z bloga Life in Colour


Złote Jabłko w kategorii "Blog zilustrowany bajecznymi zdjęciami" otrzymała Angel prowadząca bloga Kosmetyki bez tajemnic

















W kategorii "Blogowy odkrywca" został nagrodzony Michał prowadzący bloga Twoje Źródło Urody


Złote Jabłko w kategorii "Ulubione miejsce w sieci" otrzymała Gosia prowadząca blog Esy, floresy i fantasmagorie



W kategorii "Najlepszy vloger urodowy" zwyciężyła Ewa Red Lipstick Monster


...I focia wszystkich Gwiazd tego wieczoru :)

Oh, też bym chciała kiedyś być tak doceniona... ale to są tylko marzenia :)

Na koniec chciałabym podziękować Michałowi, wspaniałym prelegentom i wszystkim uczestnikom za świetnie spędzony czas, a także pozostałym sponsorom za umilenie mojego czasu po spotkaniu :)

...Na koniec dodaję kilka zdjęć smakołyków, które otrzymałam na spotkaniu. Wszystko wyjątkowo przypadło mi do gustu i większość już jest testowana (spodziewajcie się więc nowych recenzji :) )








18 komentarzy:

  1. Widać, że było fajnie :) Szkoda, że tym razem mi nie wyszło, ale mam ostatnio po prostu pecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało byc śwwietnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do zobaczenia następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna relacja, Pan Jacek to uroczy człowiek

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spotkanie, fajnie zorganizowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienią będzie trochę spokojniej :) ale mam nadzieję że będziesz z nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, to teraz również było świetnie :) Też mam taką nadzieję :-*

      Usuń
  7. Dziękujemy za notkę o nas w raporcie ze spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń