czwartek, czerwca 9

#Recenzja: GlySkinCare GLY Mist tonik do twarzy

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z produktem kwasowym, którym jest ten oto tonik. Nie jest to pierwszy mój produkt takiego typu, ale jeden z tych bardziej udanych. Ciekawi jak u mnie się sprawdził? Zapraszam :)




Kilka słów od producenta: Orzeźwiający tonik do twarzy zalecany do stosowania rano i wieczorem w celu oczyszczenia, odświeżenia oraz przywrócenia naturalnego odczynu skórze. Dla wszystkich rodzajów cery.

Skład:
Opakowanie jest dość wygodne, posiada atomizer, za pomocą którego możemy stosować tonik jako mgiełkę, ja jednak napsikuję sobie tonik na wacik, bo dla mnie taka aplikacja jest najwygodniejsza :)

Tonik zawiera kwas glikolowy (AHA), który pomaga w złuszczania martwego naskórka, poprzez rozluźnienie połączeń pomiędzy martwymi komórkami :)

Moja opinia: Zastosowanie toniku faktycznie pozwala znormalizować skórę i krem po nim wchłania się jak szalony :D Właściwie dzięki temu kosmetykowi zrozumiałam co to jest skóra normalna. Oczywiście, wciąż pozostaję "szczęśliwą" posiadaczką mieszanej skóry trądzikowo-różowatej, ale tuż po przetarciu twarzy odczuwam, jak bardzo jest gładka i równa. Nie odczulam pieczenia bądź swędzenia podczas stosowania kosmetyku, także nie ściąga on mocno skóry, zaznaczę jednak, że tuż po zastosowaniu toniku nakładałam na twarz serum i krem (szkoda by było nie skorzystać z możliwości tak dobrego wchłaniania, jaką daje tonik GlySkinCare). Nie zdecydowałam się na razie na produkty z wyższym stężeniem kwasu z uwagi na to, że skórę mam bardzo wrażliwą, ale ten tonik jej wcale nie podrażnia. Tonik polecam przede wszystkim na okres jesienno-wiosenny, bo teraz słońce jest już zbyt aktywne dla stosowania kwasów. 

A Wy, znacie kosmetyki z serii GlySkinCare?


13 komentarzy:

  1. Nie znam toników tej firmy, ale mam tonik z Dr. Norel Wilsz z kwasem migdałowym. Fajny po zimie, ale o tej porze roku boję się go używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam, ale troszkę przeszkadza mi zapach :)

      Usuń
    2. Mnie bardziej to, że czasami mnie piecze :)

      Usuń
  2. ja mam skórę normalną, suchą ale także mam w planach zamówienie tego toniku i wypróbowaniu go na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie pasował większości skór :)

      Usuń
  3. Mam wielką ochotę na te kosmetyki z kwasami, ale jednak poczekam do jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty tej firmy bardzo dobrze się u mnie sprawdzały, szczególnie te z kwasem glikolowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ziom z tego kremu kiedyś go capnę:) ha znalazłam Cię:) miło było się poznać:) obserwuję oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie stosowałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sięgnę po niego w okresie zimowym <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zużyłam już jedną buteleczkę tego toniku, ale nie wiem, czy na jesień nie sięgnę po kolejną. Mimo alkoholu wysoko w składzie dobrze się u mnie sprawdzał - normalizował moją cerę i pomagał w walce z przebarwieniami. Ja polecam :)

    OdpowiedzUsuń