niedziela, czerwca 26

#Relacja: Beauty by Bloggers po raz pierwszy! Organizatorskim okiem

Witajcie,
Niektórzy z Was wiedza, niektórzy - nie, ale po raz pierwszy w życiu zorganizowałam spotkanie blogerek pt. Beauty by Bloggers. Pomysł po głowie chodził mi bardzo dawno i spotkanie koniecznie chciałam przeprowadzić właśnie w Częstochowie. Z Częstochową wiąże mnie wiele cudownych wspomnień, ale niekoniecznie są one związane z blogowaniem. Między innymi właśnie dlatego, że bardzo mało prowadzi się tam takiego typu spotkań.


Przy wyborze lokalu dużą uwagę poświęciłam lokalizacji. Chciałam by każdy miał wygodny dojazd i dobre jedzenie w rozsądnej cenie. Wybór zatem padł na Resto&Cafe 29 przy al. NMP 29, którego przytulne wnętrze towarzyszyło nam przez 4h :)

Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 14 od wykładu Pani Agnieszki Tomala (Beauty Club Lemone) - doktora medycyny estetycznej, pracującej w tej branży od 20 lat.  Pani Agnieszka wyjaśniła nam jakimi kryteriami mamy się sugerować przy wyborze gabinetu medycyny estetycznej, o jej głównych celach i wadze właściwej pielęgnacji i suplementacji domowej. Sporą uwagę poświęcono także ochronie przeciwsłonecznej i w tym celu zaprezentowano nam film o tym jak filtry przeciwsłoneczne są ważne. Na koniec prelekcji otrzymaliśmy również zestawy upominków ze sklepu Lemone Shop, tak więc możecie spodziewać się kilku recenzji :)







Następnie na naszej improwizowanej scenie pojawił rodzynek spotkania - Pan Jacek Krzanowski z grupy Polskie Świece (Fabryka Świec Light). Pan Jacek z pasją przedstawił nam różnego rodzaju świece i opowiedział o technologii ich wytwarzania. Ofertę Polskich Świec znam bardzo dobrze i polecam ją każdemu wielbicielowi aromaterapii i nie tylko. Myślałam, ze nie da się mnie niczym w tej kwestii zaskoczyć, jednak odkryłam dla siebie sporo nowości. Między innymi moją uwagę przykuły świece stearynowe ze względu na ich piękną strukturę, kominki kamienne oraz kominek podwójny do "mieszania" zapachów. Niezwykle miłym gestem dla mnie okazała się niespodzianka od Pana Jacka - świece z logiem spotkania przygotowane w tajemnicy przede mną. Wy możecie tylko zobaczyć jakie są piękne, ale uwierzcie mi, pachną również świetnie. Właśnie ten zapach będzie mi się kojarzył z BbB. 




Jako ostatnia wystąpiła Ilona Nalewajka z Ministerstwa Urody. Jest to jedyna prelegentka, której nie udało mi się poznać wcześniej, ale mam wrażenie, że znamy się co najmniej milion lat, tak niesamowicie otwartą osobą jest Pani Ilona :) Pani Ilona powiedziała nam o metodach odnowy włosów, sposobach "kwalifikacji" włosa do zabiegu Cureplex. Na koniec przedstawiono nam prostą, lecz kreatywną fryzurę. Dodatkowo Pani Ilona wszystkie wkładki do koków wykonuje sama z włosów naturalnych, co daje na prawdę niesamowity efekt. Na koniec otrzymaliśmy zestaw składający się z 3 kroku zabiegu Cureplex do pielęgnacji w warunkach domowych oraz zniżkę 50% na zabieg w Ministerstwie Urody (Ja, osobiście, zamierzam z niej skorzystać :)


Na sam koniec rozdałam upominki naszych sponsorów. Upominkom i firmom zamierzam przydzielić kolejny post, ale już teraz chcę Wam powiedzieć, że firmy na prawdę się postarały i wysłali nam prawdziwe perełki ze swojej oferty.






A gdyby ktoś był zainteresowany głównymi założeniami spotkania, zapraszam do przeczytania artykułu w Życie Częstochowy i Powiatu.
Jeszcze raz chciałam podziękować wszystkim i każdemu z osobna, kto towarzyszył mi w tym wydarzeniu. Przede wszystkim chciałam podziękować współorganizatorowi - mojemu mężowi, bez którego pomocy nic a nic by mi się nie udało. Wszystkim prelegentom: Pani Agnieszce za niesamowitą dawkę wiedzy o zachowaniu młodego wyglądu, Panu Jackowi za przekazanie świetlanej energii całemu spotkaniu, Pani Ilonie za kreatywność, którą nadaje najzwyklejszym rzeczom. Dziękuję niesamowitym uczestniczkom - bez Was tego spotkania by nie było. No i naszej świetnej fotografce - Paulinie Arcab :)
Dziękuję także wszystkim sponsorom spotkania - kontakt z Wami był dla mnie prawdziwą przyjemnością.

Dziękuję Wam, moje Drodzy, że poświęciliście czas na czytanie tego wpisu :) 
Dziękuję wszystkim i, mam nadzieję, do zobaczenia :)


23 komentarze:

  1. świetne spotkanie! brawo dla Ciebie za organizację,dziewczyny widać zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, mam nadzieję, że następnym razem będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że było bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało spotkań bo wydaje się, że blogujących na temat urody, kosmetyków itd, jest niewiele ale jednak są ;-) Szkoda, że wcześniej nie wiedziałam o takim spotkaniu bo chętnie bym Ciebie i inne dziewczyny z okolic poznała :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak spotkania kosmetycznych freaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak, cieszę się że poznałam nowe osoby :)

      Usuń
  6. Serdecznie DZIĘKUJĘ za ZAPROSZENIE - było mi bardzo miło móc Was poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za zaproszenie :-) spotkanie było świetnie zorganizowane i dopracowane w każdym calu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno doskonale sprawdziłaś się w roli organizatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. organizacja spotkania to spore wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Następnym razem muszę być razem z Wami! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno było świetnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, świetnie Ci to wyszło!! było super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu - moje gratulacje - wyszło wspaniale :) Na pewno musiałbyć super ..a te urocze notesiki i świeczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń