czwartek, lipca 7

Upominki z pierwszej edycji Beauty by Bloggers

Witajcie,
Tak jak obiecałam, dziś pojawi się lista produktów otrzymanych nami na spotkaniu Beauty by Bloggers 11 czerwca :) Chciałam od razu nadmienić, że przedstawiciele sponsorów na prawdę włożyli dużo wysiłku i zorganizowali dla nas świetne paczki. Co się kryło w środku? :)








 

A oto i zawartość naszych paczek



Mia | FB + kod rabatowy dla Was 5% R05MS

Polskie Świece | FB + kod rabatowy 10% dla Was SOB2016 

Etja | FB


Jak widzicie jest teraz o czym pisać :) Czego jesteście ciekawi najbardziej? :)

18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jesteś zadowolona :-* I dziękuję że o mnie pamiętasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe upominki i wspaniałe spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, niech dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudownych nowości :O jestem bardzo ciekawa firmy Polskie Świece :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda :) Piękne kolorki lakierów Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarbów a skarbów, najbardziej interesuje mnie Cureplex, mają zabójcze opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opakowania są świetne :) Pewnie skuszę się na zabieg i wtedy opowiem o szczegółach :)

      Usuń
  7. Same wspaniałości :) Szczególnie zazdroszczę Clochee i Obagi ..Ciekawią mnie kosmetyki Organic Ocean - nie słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego paletka cieni Cię rozczarowała? :( Wydawało mi się, że Makeup Revolution ma bardzo fajne cienie do powiek...

    OdpowiedzUsuń