środa, września 7

#Moja pielęgnacja: nawilżanie krok 1 - Norel Profiller

"Ej, masz tylko 27 lat, chyba wymyśliłaś te swoje zmarszczki!" A skąd. Każda posiadaczka skóry suchej lub na wpół-suchej wie, że te małe zagłębienia powstają u nas bardzo wcześnie. Piję dużo wody, nie piję alkoholu, staram się twarz nawilżać. Oczywiście, pielęgnacja daje swoje efekty i nie mogę powiedzieć, że wyglądam na więcej niż 27, aczkolwiek staram się tą kondycje utrzymać m.in. za pomocą takich łagodnych produktów anti-age, jak dzisiejszy bohater Norel Profiller Serum wypełniające zmarszczki z aktywatorem kwasu hialuronowego.

 

Kilka słów od producenta: Pierwsze polskie serum wykorzystujące światowe osiągnięcie biotechnologii – aktywator kwasu hialuronowego. Polecane dla cery dojrzałej, suchej, odwodnionej, również wrażliwej po 35. roku życia. Zapewnia skórze bezinwazyjne „wypełnienie” zmarszczek połączone z odczuciem liftingu. Serum głęboko i długotrwale nawilża skórę nadając jej gładkość i elastyczność. Cera odzyskuje młodzieńczą witalność i blask. Innowacyjna receptura zapewnia potrójne działanie, już w ciągu 10 dni:
NovHyal® – odtwarza i stymuluje syntezę kwasu hialuronowego naturalnie występującego w skórze;
Inovelo CAFA® – skutecznie chroni nowo tworzący się kwas hialuronowy przed destrukcją, hamuje nadmierną aktywność hialuronidazy oraz działa przeciwzapalnie;
- hyaluronian sodu – natychmiast wiąże oraz uzupełnia niedobory wilgoci w skórze. Aktywnie nawilża, wygładza i ujędrnia skórę oraz spłyca zmarszczki.

Stosowanie: nakładać rano i wieczorem na twarz, okolice oczu i szyję (opcjonalnie również na dekolt) i delikatnie wmasować do całkowitego wchłonięcia. Następnie zastosować krem dostosowany do rodzaju cery. Preparat zalecany do codziennej pielęgnacji lub w kuracji przez minimum 10 dni.
Serum nie zawiera substancji zapachowych, barwiących, ani parabenów. 

Jak to zwykle u mnie bywa na początku miałam zastrzeżenia co do tego produktu. Wydawało mi się, że podkład nałożony na ten serum się rolował, jednak po dłuższych próbach okazało się że jest to wina mojego poprzedniego balsamu przeciwsłonecznego :( A więc gdy zmieniłam filtr wszystko okazało się jak w najlepszym porządku.

Serum ma wysoko w składzie kwas hialuronowy, co widać nawet po jego konsystencji - jest to żel, który stara się zebrać w kulkę na dłoni. Jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku suchej, z mnóstwem problemów i alergii, ale ani razu nie miałam podrażnienia bądź uczucia ściągnięcia skóry podczas trzymiesięcznego stosowania. Co do opakowania to jest szklane i bardzo ładnie się prezentuję. Posiada również pompkę.

Ten serum dobrze współpracuje i uzupełnia działanie kremu. Nałożenie go pod krem sprawia, że ostatni świetnie się wchłania i po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że skóra się zmieniła : jest bardziej elastyczna i gładka. Nie zapycha porów, szybko się wchłania do matu, jest bardzo łagodny, na tyle, że można go stosować również w okolicach oczu i ust. 

Jest to produkt godny polecenia i, mimo że nie mam jeszcze 35 lat, jestem z niego bardzo zadowolona.

Cena: 110zł/30ml na stronie producenta

A co to za krem, który tak dobrze do serum się "wpasował"? Już niedługo o nim :)

7 komentarzy:

  1. to jeden z ulubionych kosmetyków jaki poznałam dzięki blogowaniu, po prostu rewelacja, już mi się skończył ale jeszcze kiedyś do niego wrócę. Fantastyczny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że właśnie teraz o nim napisałaś bo kończy mi się krem oraz serum do twarzy. W takim razie i ja go wypróbuję - mam taką samą cerę jak Ty. Dziękuję za recenzję serum i czekam na opinię kremu ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :-* A recenzja kremu już niedługo się pojawi :)

      Usuń
  3. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami, może kiedyś się skuszę. Moje pierwsze serum też było polskiego pochodzenia - produkt firmy Liqpharm (przypadło mi do gustu). Teraz dbam o cerę kremem aktywnie nawilżającym na dzień Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to serum i ogólnie kosmetyki tej marki, chyba jeszcze na żadnym się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń