piątek, września 2

Polskie Świece Cappuccino - słodki sen kawosza

Witajcie, 
Wiecie przecież jak bardzo lubię świece od Fabryki Świec Light (Polskie Świece) i jak bardzo się cieszę gdy trafia do mnie coś z ich produkcji. Tym razem chcę opowiedzieć Wam o świecach o zapachu Cappuccino.






Kilka słów od producenta: Świeca w szkle to jedna z najpopularniejszych form roztaczania zapachów na świecie. Oferowane przez nas świece w słoiczku to efekt połączenia miłości do świec, zapachów oraz wieloletniego doświadczenia. Świece wypalają się do końca, zachowując swój niepowtarzalny zapach przez cały okres palenia.
Wszystkie świece są produkowane w Polsce z najlepszych surowców o doskonałej jakości, tworzonych z pasją od 20 lat. Każdy aromat tworzony jest z naturalnych ekstraktów zapachowych i olejków eterycznych. 

Nie będę wymieniała wszystkich zalet tych świec po raz kolejny, większość z Was na pewno wie, że między innymi jest to cena i jakość wykonania, a zapachy.... Ale wróćmy do Cappuccino. 
Każdy miłośnik kawy z pewnością doceni ten zapach. Świeca Cappuccino jest zapachem rodem z dobrej kawiarni, zawiera w sobie aromat kawy i słodkości z nią podanych. Aromat kawiarni zawsze kojarzył mi się z czymś romantycznym, być może dlatego że moja pierwsza randka z mężem odbyła się właśnie tam :)
Poza kawą wyczuwam także nutę przypraw korzennych takich jak zwykliśmy dodawać do piernika. Ja, mimo że kawy nie piję, jestem w zapachu absolutnie zakochana, choć mój mąż akurat nie jest tu ze mną całkowicie zgodny.  

Uważam, że jest to idealny zapach na długie jesienne i zimowe wieczory, gdy tak brakuje nam ciepła, i jedyne co chce się robić w wieczory to zabrać się pod koc z dobrą książką i filiżanką kawy... I świecą, która obudzi w nas ciepłe wspomnienia o romantycznych wieczorach i udanych spotkaniach...

Cena: mały słoik - 6.50zł

Do 4 września macie jeszcze szansę skorzystać z darmowej przesyłki do wybranego kiosku RUCH.

Lubicie produkcje Polskich Świec? :) 

10 komentarzy:

  1. Kocham kawę i wszystko co związane z tym zapachem, więc na pewno byłabym oczarowana tą wersją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą markę i zapach kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawowe i piernikowe zapachy to moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm ja mam kawę we krwi na stałe...
    Czuję ten zapach tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach musi być cudowny, mm cappuccino, uwielbiam! :) Dzięki że podzieliłaś się z nami tym produktem ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń